W związku z zaistniałą sytuacją sklep stacjonarny jest nieczynny do odwołania.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
"Rój" jest grą logiczną dla 2 graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma
11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.
Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.
Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że "Rój" jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
Elegancka torba służąca do przechowywania płytek sprawia, że grę łatwo się przenosi i przechowuje,
a niewielkie rozmiary i brak planszy umożliwiają rozgrywkę praktycznie w każdym miejscu.
Poprowadź swój rój do zwycięstwa!
"Rój" został uznany przez MENSA za najlepszą grę umysłową 2006 roku!
Inne rekomendacje są zbędne!
W ZESTAWIE TAKŻE 3 DODATKI:
- Komar
- Biedronka
- Stonoga
Komar nie posiada własnej, specyficznej zdolności ruchu. Zamiast tego, przejmuje zdolność ruchu owada, z którym się styka. Tak, więc zdolność ruchu komara zmienia się w trakcie gry.
Podczas ruchu, biedronka porusza się dokładnie o trzy pola: dwa na górze roju oraz jedno w dół (musi zejść z roju w ostatnim etapie ruchu). Nie może poruszać się jedynie dookoła roju, ani nie może zakończyć ruchu na innej płytce. Nie może blokować innych owadów zatrzymując się na nich, jednak może kończyć ruch na polach otoczonych ze wszystkich stron. Jej cechą jest duża szybkość.
Stonoga porusza się o jedno pole. Dodatkowo posiada specjalną zdolność, której może użyć zamiast wykonywać ruch. Zdolność ta pozwala jej poruszyć sąsiednią płytkę (swoją lub przeciwnika) o dwa pola. Najpierw na siebie, a następnie w dół, na inne wolne pole z nią sąsiadujące. Płytka poruszona przez stonogę, nie może być poruszona (bezpośrednio lub za pomocą innej stonogi) w następnej turze przeciwnika.
Czas gry | 10 - 30 min. |
Edycja | polska |
Instrukcja | polska |
Liczba graczy | 2 |
Wiek | 9+ |