Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu...

Cena: 58,95 zł

darmowa dostawa, wysyłka gratis

Dostępność: Brak w magazynie!

AM_9788380855083

Dodaj do listy życzeń

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Rodzaj oprawybroszurowa
Liczba stron270
Opakowanie
Format17,6x25 cm
Wiek
Wymiary
Liczba elementów

Napisz swoją opinię

Napisz swoją opinię

POWIĄZANE PRODUKTY