RAVENSBURGER Gra Scotland Yard

Cena: 119,90 zł

darmowa dostawa, wysyłka gratis

Dostępność: Brak w magazynie!

AU_4009803031446

Dodaj do listy życzeń

Scotland Yard – gra planszowa

Alarm w Scotland Yardzie: Mr X ukrył się w Londynie i stara się uciec. Tutaj trzeba zachować zimną krew, okrążyć dzielnice i prześledzić jego drogę ucieczki. Na końcu okaże się, kto był najsprytniejszy. Scotland Yard szuka Mister X-a. Czy detektywi wpadną na jego ślad w Londynie nocą? Mister X próbuje pozbyć się osób, które go śledzą. Ucieka taksówką, autobusem lub metrem. Tylko najmądrzejszemu detektywowi uda się go złapać. Mister X do samego końca próbuje zbiec osobom śledzącym go i zatuszować swoje miejsce pobytu. Detektywi natomiast starają się odszyfrować posunięcia Mistera X i precyzyjnie wyśledzić go.

Scotland Yard – zasady gry

Gracze naradzają się, który z nich przejmie w grze rolę Mistera X. Reszta to detektywi. Gdy jest 2 lub 3 detektywów w grze uczestniczą zarówno postacie detektywów jak i policjantów. Każdy policjant reprezentowany jest przez postać do gry, która nie została jeszcze wybrana. Każdej z tych postaci należy włożyć papierowy pierścień. Ten pierścień pozostaje na nich do końca gry i pomaga w rozpoznaniu policjantów podczas całej gry. Pierścień jest wolnym biletem umożliwiającym korzystanie z wszystkich środków komunikacji Policjanci przesuwani są wspólnie przez wszystkich detektywów.

Gra może trwać do 22 rund. Runda składa się z ruchu wykonanego najpierw przez Mistera X i następnie – w dowolnej kolejności, przez detektywów i policjantów. Mister X, każdy policjant i detektyw muszą zmienić swoje miejsce ustawienia. Każdy detektyw po przejechaniu swojej trasy wykorzystuje bilet, który przekazuje ze swojej tablicy do ogólnego zapasu. Mister X zabiera swoje bilety zawsze z ogólnie dostępnego zapasu. Każde miejsce na planszy jest stacją dla 1-3 środków komunikacji. Kolory określają który środek komunikacji rusza i zatrzymuje się w danym miejscu.

Mister X przemieszcza się w sposób niewidoczny dla pozostałych graczy. Wybiera on w tajemnicy nową stację, która jest połączona jest linią z jego aktualnym miejscem przebywania. Zapisuje numer nowej stacji na kolejnym polu swojej mapy ruchów. Swój zapis zakrywa żetonem przedstawiającym bilet, z którego skorzystał. Detektywi wiedzą więc jakim środkiem transportu przemieścił się Mister X, nie wiedzą natomiast dokąd.

Zawartość gry:

  • 1 plansza do gry
  • 6 postaci do gry
  • 29 kart startu
  • 130 biletów na środki komunikacji
  • 1 daszek przeciwsłoneczny dla Mistera X
  • 1 mapa ruchów dla Mistera X
  • 2 paski do wkładania
  • 2 pierścienie dla policjantów

Cechy gry:

  • liczba graczy: 2-6
  • czas gry: 45 minut
  • instrukcja: polska
  • wydanie: polskie
  • plansza: twarda, składana, wymiary: 66 x 50 cm
  • mapa ruchów: 19 x 15,5 cm

Czas gry45 min.
Edycjapolska
Instrukcjapolska
Liczba graczy2 - 6
Wiek8+
Minimalna liczba graczy2
Maksymalna liczba graczy6

Napisz swoją opinię

Napisz swoją opinię

POWIĄZANE PRODUKTY