Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób:przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji,koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze,dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością,pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem,opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu łodzi podwodnej Sandlera),używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów,zawierać z klientem kontrakt wyprzedzający, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu,doskonalić własne nastawienie i zachowania które są warunkiem sukcesu w sprzedaży oraz kształtować motywację.Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training.Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
Rodzaj oprawy | twarda |
Liczba stron | 244 |
Opakowanie | |
Format | 16,3x24 cm |
Wiek | |
Wymiary | |
Liczba elementów | |