Metoda Lean Product

Cena: 43,95 zł

darmowa dostawa, wysyłka gratis

Dostępność: Brak w magazynie!

AM_9788328336902

Dodaj do listy życzeń

Stwórz produkt, który pokochają klienciNa jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.Najważniejsze zagadnienia:- zasady dopasowania produktu do rynku- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku- MVP projektowanie i testowanie z udziałem klientów- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika- optymalizacja za pomocą testów A/B
Rodzaj oprawytwarda
Liczba stron328
Opakowanie
Format14,5x21,5 cm
Wiek
Wymiary
Liczba elementów

Napisz swoją opinię

Napisz swoją opinię